kroki do szybkiej sprzedaży nieruchomości
Naszym oczkiem w głowie jest perfekcyjne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży. Tutaj pojawia się Home staging, coraz popularniejszy w Polsce, a swoje korzenia mający w Stanach Zjednoczonych, gdzie w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia Barbara Schwarz jako pierwsza wpadła na pomysł zawodowego zajęcia się Home stagingim, stając się prekursorem tej techniki przygotowania nieruchomości do sprzedaży.
Czym właściwie jest home staging? Wielu z Państwa pewnie spotkało się już z tą techniką przygotowania nieruchomości do sprzedaży dzięki Marii Symczyszyn, którą na antenie telewizyjnej wprowadziła szersze grono odbiorców w ten świat dzięki swojemu programowi "Home staging – mieszkania do sprzedania" emitowanemu przez stację TVN.
Głównym celem home stagingu jest stworzenie dobrego pierwszego wrażenia. Idziemy dalej i uważamy, że pierwszym wrażeniem nie zawsze sprzeda się mieszkanie czy dom, ale na pewno pierwszym wrażeniem można całkowicie zaprzepaścić szansę na ich sprzedanie.
Dobre pierwsze wrażenie wiąże się z pokazaniem największych atutów i wskazanie potencjału jaki drzemie w oferowanej przez nas nieruchomości. Żeby to osiągnąć konieczne są podstawy takie jak idealne posprzątanie mieszkania, odpowiednie dobranie dodatków powoduje, że zainteresowany naszym domem poczuje się jak u siebie i chętniej złoży ofertę zakupu. A o to nam przecież chodzi.
Po odpowiednim przygotowaniu nieruchomości, niezbędne jest perfekcyjne pokazanie jej potencjalnym klientom. Dobrze zrobiona sesja zdjęciowa to klucz do sukcesu. Na rynku znajdziemy mnóstwo ofert, osoba zainteresowana zakupem zazwyczaj ma olbrzymi wybór. Stara prawda mówi, że kupujemy oczami, a że nie wypada z tym stwierdzeniem polemizować, robimy wszystko by nasze sesje zapadały w pamięć i działały zachęcająco.
Po dobrym przygotowaniu mieszkania, wykonaniu sesji home stagingowej czy zaplanowaniu aranżacji przychodzi czas na profesjonalną sesję fotograficzną. Zdjęcia to pierwsza rzecz, na którą zwracają uwagę szukający nieruchomości do zakupu.
Dlatego współpracujemy z najlepszymi fotografami, których bez wątpienia można określić artystami w swoim fachu. Ich wiedza, doświadczenie i kreatywność powodują, że zdjęcia w naszych ofertach to małe dzieła sztuki.
Praca fotografa to ciężki kawałek chleba, sesje fotograficzne często trwają kilka godzin, a to tylko początek pracy, następnie wybieramy najlepsze zdjęcia i oddajemy je obróbce, tak by jak najlepiej oddawały stan rzeczywisty. Przygotowanie zdjęć to bardzo żmudna praca, ale wykonujemy ją z uśmiechem na ustach z dwóch przyczyn, po pierwsze lubimy, po drugie i ważniejsze to to, że dzięki temu mamy pewność szybszej sprzedaży.
Jedną z podstaw skutecznej sprzedaży jest dogłębna analiza marketingowa przedmiotu sprzedaży, połączona z szeroką wiedzą i bieżącą analizą rynku nieruchomości. Współczesny rynek jest bardzo dynamiczny, zachodzą na nim ciągłe zmiany dotyczące między innymi cen czy preferencji kupujących, często zmieniają się również uregulowanie prawne. To co jest pewne dzisiaj już następnego może być nieaktualne lub może nie mieć znaczenia.
Jesteśmy na bieżąco z trendami panującymi na rynku, często staramy się przenosić tzw. zachodnie standardy na nasz polski rynek nieruchomości, dzięki czemu nasze oferty są oryginalne i łatwo trafiają w oczekiwania klientów.
Naszym celem i misją jaką sobie wyznaczyliśmy jest szybka sprzedaż nieruchomości, wykorzystujemy całą naszą wiedzę i działamy z pasją, dla nas każda nieruchomość to nowe wyzwanie, któremu z naszymi partnerami czyli właścicielami nieruchomości jesteśmy w stanie sprostać. Wiedza i pasja to jednak tylko część całości jaka jest potrzebna do skutecznego i szybkiego sprzedania mieszkania, domu czy lokalu użytkowego.
Drugim równie ważnym składnikiem niezbędnym do realizacji zadania jakie nam Państwo powierzają są odpowiednie narzędzia. Dobrze przygotowana oferta, może nie dotrzeć do odpowiednio dużej ilości odbiorców, a potencjalny kupiec może nam uciec, jeśli nie odnajdzie naszych propozycji.
Nie możemy na to pozwolić, dlatego przygotowane przez nas oferty trafiają na ponad 30 najpopularniejszych portali internetowych zajmujących się nieruchomościami. Nasze oferty promowane są również na lokalnych portalach internetowych i w lokalnej prasie. Dbamy o to by były one zawsze mocno widoczne, regularne promowanie ich może nie jest tanie ale niewątpliwie skuteczne.
Zrealizuj je z Loft 4 i